ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

αφισα 2

afisa mprosta

One response to “ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

  1. Πολύ πολύ καλύτερο!

    ΕΡΕΥΝΑ
    το timeline είναι έτοιμο, μπορείς απλά να δεις πολύ λεπτομέρειες τώρα. Τα κενά ας πούμε να δεώσεις ίσως πιο πολύ αέρα σε κάποια σημεία, το πλάτος της αράδας, να μη μένουν μονές λέξεις σε μια σειρά και τέτοια.. πολύ λεπτομέρειες λοιπόν.

    Οι φωτογραφίε επίσης μια χαρά. Αν θες να τις βελτιώσεις απλά διάλεξε φωτογραφίες από παλιά που δείχνουν ότι η αγορά ήταν γεμάτη κόσμο, ίσως κοντινά σε πρόσωπα που είναι χαρούμενα κλπ. Ααααν βρεις.. Το σήμερα είναι μια χαρά επικεντρώνεται στην εγκατάλειψη.

    Τα infographics πολύ πιο συμμαζεμένα! Ωραία! Πάλι εδώ μπορείς να δεις λεπτομέριες όπως:
    τον χάρτη βάλε αυτον που έχεις και εξώφυλλο που δεν είναι τόσο βαρύς.
    η κατασταση: σούπερ!
    ανεργία: επίσης!
    δυνατότητες: εδώ σου λείπουν τα αριθμητικά στοιχεία που θα συμπληρώσουν την πληροφορία. Να μπου ως μέρος του σχεδίου, γιατί στα κείμενα έχεις κάποια. Πόσοι άνεργοι, πόσοι έφυγαν, πόσους θα μπορούσε να φιλοξενήσει κλπ. Πάλι λεπτομέρεια, δες τα σηματάκια: = > < κλπ να ναι πάντα ίδιο μέγεθος ώστε να κρατιέται μια ισορροπία.
    Άλλαξε σίγουρα τον τίτλο "άλλες πληροφορίες" σε κάτι πιο συγκεκριμένο και γενικά δες πάλι μεγέθη και layout. Και το υπόμνημα είναι κάπως χαμένο εκεί. Και τα = δεν σου χρειάζονται στο υπόμνημα.

    Εξώφυλλο δες τελικά ποια γραμματοσειρά θα κρατήσεις και δες μήπως δε χρειάζεται ο χάρτης μιας και θα τον βάλεις και μέσα. Μήπως να μπει μόνο το σχέδιο με τα 2 Π; και καμια φωτογραφία φόντο ίσως; Δες τι σε βάζει στο θέμα καλύτερα.

    Οπισθώφυλλο έχουμε πει όλοι να έχετε μια περίληψη έρευνας και θέσης για να υπάρχει συνέχεια ανάμεσα στα βιβλιαράκια. Μπορε'ις να βάλεις το συμπέρασμά σου μαζί με τα infographics πιο επιγραμματικά και να το αναλύσεις μετά στην περίληψη. Επίσης τα νουμεράκια στις φωτο πίσω δε χρησιμεύουν, βάλε λεζάντες αν θες να πεισ ποια όψη είναι ποια, ή βάλε σήμανση προσανατολισμού (βορράς, νότος κλπ)

    ΛΥΣΗ
    Έχεις βάλει διαφορετικό υπόμνημα. Εδώ οι ανεργοι είναι γκρι αντι για κόκκινοι και έχεις εισάγει και μια κατηγορία άλλοι εργαζόμενοι. Αυτοί οι άλλοι ποιοι είναι;
    Δοκίμασες να ναι πιο οργανωμένη; Δηαλαδή ξεκινάς με σπιτάκια κόκκινα και βάζεις μέσα αυτούς που έφυγαν μετα τουσ άνεργους και μετα μένουν σπιτάκια που μπορούν να γεμίσουν. Ίσως να ναι βαρετό αλλά σίγουρα θα διαβάζεται πιο εύκολα νοηματικά. Παίξε λοιπόν λίγο ακόμα για να βγει μια ενδιαφέρουσα εικόνα που θα δίνει και το μήνυμα άμεσα.
    Το δώσε ζωή σε συνδυασμό με το κόκκινο μου θυμίζει πολύ γιατρούς χωρις συνορα και τέτοια. Άρα πρέπει να αλλάξει η το χρώμα ή η φράση. Γενικώς το κόκκινο είναι επιθετικό χρώμα και χρησιμοποιείται για συγκεκριμένα μηνύματα σε αφίσες, οπότε δες τα χρώματα μήπως πρέπει να αλλάξουν κα εδώ και μέσα.

    To logo καλύτερο αλλά ακόμα θέλει πείραγμα. Το stroke ίσως πιο παχύ και η σχέση του με την τυπογραφία. Ίσως κεφαλάια γράμματα… πειραματίσου και μ αυτά. Τώρα που έχεις όλο το υλικό, την ιδέα και τον σχεδιασμό, είσαι ελεύθερη να πειραματιστείς όσο θέλεις!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s