κειμενο οπισθοφυλλο

Επειδή πολλοί ρωτάτε, γράφω ένα post περί αυτού.

Οι αφίσες σας θα διπλωθούν σε booklet και θα δεθούν μαζί ώστε να γίνουν 1 βιβλίο. Άρα ζητάμε στην πλευρά της έρευνας να σχεδιάσετε εξώφυλλο και οπισθόφυλλο, ώστε ανοίγοντας κάποιος το βιβλίο να καταλαβαίνει τι περιέχει η αφίσα χωρίς να χρειαστεί να την ανοίξει.

Στο εξώφυλλο λοιπόν εισάγετε τον αναγνώστη στο θέμα σας, δηλαδή στο χώρο που διαλέξατε και το πρόβλημά του. Ξεκάθαρα και με τρόπο τέτοιο ώστε να τραβάει το ενδιαφέρον και να τον οδηγήσετε να διαβάσει το οπισθόφυλλο.

Στο οπισθόφυλλο, συνοψίζετε σε ένα κειμενάκι 200 λέξεων το λιγότερο 300 τ περισσότερο, την έρευνα σας και σε ποιο πρόβλημα σας οδήγησε. Και στο τέλος συμπληρώνετε: «Ως σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας θα λύσω/κλπ/επικοινωνήσω αυτό το πρόβλημα σχεδιάζοντας …. » και περιγράφετε τι θα σχεδιάσετε και πώς αυτό λειτουργεί. Πού θα βρίσκεται, σε ποιους απευθύνεται και ποιος ο σκοπός του.

Προσέξτε την τυπογραφία, να είναι ξεκούραστη και ενδιαφέρουσα για τον αναγνώστη, αλλιώς τον χάσατε, θα διαβάζει ήδη την επόμενη αφίσα.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s