Δημοτικη Αγορα

afisa mprosta

 

αφισα έρευνα

2 responses to “Δημοτικη Αγορα

  1. ΕΡΕΥΝΑ
    Στο εξώφυλλο προτιμούσα τα 2 Π όπως παλιά, γιατί τώρα είναι ένα νέο στοιχείο που ξενίζει. Τα στοιχεία σου βάλε τα στο οπισφώφυλλο καλύτερα, ή κράτα μόνο το όνομα μπροστά. Δες και μήπως το μέγεθος είναι μεγάλο.

    Στις δυνατότητες εργασίας έχεις πάρα πολλά ανθρωπάκια και πνίγεται. Κάνε μια διαίρεση και βγάλε κάτι απλό τύπου στους 10 εργαζόμενους οι 3 μετακόμισαν και οι 7 έμειναν χωρίς δουλειά, με την αναδόμηση 40 θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν και δώσε και το σύνολο. Δηλαδή πόσοι είναι όλοι αυτοίμ το 100%.

    Στα σπιτάκια επίσης 2Π = τόσα σπιτάκια, βάλε νούμερο και σπιτάκι

    Τα σηματάκια μικρότερο μεγαλύτερο μπερδεύουν, βάλε =3 και στο κείμενο δίπλα γραψε τουλάχιστον 3

    Και κατακλείδα 2Π= πόσοι εργαζόμενοι, νούμερο.

    Λεζάντες στο οπισθόφυλλο καλύτερα με γκρι και τέλος, το χεις!

  2. ΛΥΣΗ
    Στην αφίσα όλα τα σπιτακια είναι ελέυθερα υποτίθεται, οπότε δείξε το αυτό, ίσως όλα να ναι outline και όχι γεμάτα. Ένα σου χει ξεφύγει κ είναι γεμάτο στην προτελευταία γραμμά ενώ πήγαινε πιο πάνω.

    Θα πρότεινα να δώσεις έναταση στο σχέδιο και το λογότυπο να μπει πιο διακριτικά κάπου κάτω.

    Το υπόμνημα να πηγαίνει πακέτο με το σχέδιο και να μη τα σπαει το slogan.

    Και σλόγκαν κάνε το λίγο λιγότερο «κόμμα». «Έλα να γεμίσουμε την αγορα» «Η δημοτική αγορά μας περιμένει» ή κάτι τέτοιο, πιο κοινωνικό.

    Τελος θα ξαναπρότεινα να σκεφτείς το χρώμα… βρες ένα πιο ιδιαίτερο κεραμυδί ίσως…για να μη θυμίζει γιατρούς κλπ, ή ξεκόλλα εντελώς και βρες κάπου αλλού να στηρήξεις την ιδέα με το χρώμα αντι για τα κεραμύδια. Πχ στο τι τύπου επιχειρήσεις θα φιλοξενήσει, βιολογικα κλπ;

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s