Σολωνος Μιζερια 2

Λυση

Λυση

Ερευνα

Ερευνα

8 responses to “Σολωνος Μιζερια 2

  1. ΕΡΕΥΝΑ
    Νότη, ή όλο χειρόγραφο ή τίτλοι χειρόγραφοι και βασικό κείμενο τύπου ποίημα. Κάνω post στο blog να δεις ιδέες για το πώς θα μπορούσε τυπογραφικά να ήταν κάτι τέτοιο. Σου λείπει να βρεις ένα τρόπο να υπάρχει ενιαία αισθητική μεταξύ εξωφύλλου, οπισθόφυλλου και κυριώς βιβλίου.

    ΛΥΣΗ
    Πάλι έχεις 3 στοιχεία κι εδώ. Τυχαίο;! 😛
    Διάλεξε ή pattern ή πινέλο ή spay. Και πάλι αν θέλεις συνδυασμό βρες ένα τρόπο να τα παντρέψεις και να μην βγάζουν αναποφασιστικότητα. Ενα και καλό είναι καλύτερο από 3 μαζί. Αν βάλεις 3 και δεν είναι καλά συνδυασμένα, δείχνεις ότι δεν είσαι ικανοποιημένος με το ένα και έβαλες κι άλλα 2 για να είσαι σιγουρος πως θα πετύχεις κάποιο. Το χεις; Αυτοπεποιθηση και αποφάσεις και το χεις!

    Μισό να σου ποστάρω και παραδειγμα για την έρευνα

  2. Ερευνα: Στην ουσια δηλαδη να κανω και το οπισθοφυλλο χειρογραφο;
    Αρχικα και το κειμενο στο μεσαιο σαλονι ηταν «ποιημα» αλλα προτεινε η κ. Κανελλα, και συμφωνησα, να γινει κι αυτο οπως τα υπολοιπα. Για το οπισθοφυλλο ομως φοβηθηκα πως θα ειναι πολυ κουραστικο στο ματι για τοσο κειμενο.

    Λυση: Στη λυση μου προσπαθω να ενθαρυνω την ελευθερη εκφραση, δηλαδη θελω το παττερν και απο πανω να μπορει ο καθενας να γραψει ή να σχεδιασει. Υποθετικα κανω την αρχη με ενα απλο σχεδιακι οπως αυτο στην εικονα. Οποτε αν κρατησω μονο ενα απο τα στοιχεια θα χαλασει το νοημα. Αλλωστε ηθελα να τονισω το οτι η γεωμετρια «σπαει» απο το οτι-να-΄ναι σχεδιο.

  3. ΕΡΕΥΝΑ: όπως τα λες, ίσως να είναι κουραστικό. Άρα μήπως κάτι άλλο πρέπει να αλλάξει για να δέσουν; Μπορεί αυτό να μην είναι η τυπογραφία αλλά ο τρόπος που χρησιμοποιείς τις είκονες σε όλο το έντυπο. Γιατί ενώ πάντα είναι φόντο, ξαφνικά στο οπισθόφυλλο προσθέτεις μια ακόμα επιφάνεια ωστε να διαβάζεται. Πρακτικά το καταλαβαίνω, αλλά αισθητικά το κάνει ξένο.

    ΛΥΣΗ: Αν θέλεις να ενθαρύνεις την ελευθερη έκφραση κάνε τισ κολώνες καμβά ανοιχτό προς όλους. όταν πας και βάζεις αυτό το pattern δεν προσκαλείς, ίσα ίσα διώχνεις, γιατί δε θα θέλουν να στο «χαλασουν». Μη φοβάσαι να καλύψεις όλες τις κολώνες με άσπρο ώστε να δημιουργήσεις χώρο έκφρασης, Κι αυτο γραφιστική είναι. Αλλά αυτό δε έλεγες πως είναι το π΄ροβλημα στηβ Σόλωνος; Ότι ο καθενας εκφραζει το μακρυ του και το κοντό του και δημιουργεί οπτική μόλυνση με αφίσες tags κλπ; Και επομένως γίνεται όλο ασφυκτικό;

  4. περι ερευνας το επιασα. 😉
    περι λυσης, οχι, ελεγα οτι δεν θεωρω τα ταγκς και τις αφισες προβλημα, το αντιθετο μαλιστα 😛 το λεω και στο κειμενακι στο μεσαιο σαλονι και στο οπισθοφυλλο.
    Αν το παττερν ηταν μονο του, ναι θα εδιωχνε, αλλα αν εξ αρχης το εχω «χαλασει» εγω , και εχω αφησει και λευκο χωρο νομιζω οτι δεν θα νιωθει τυψεις αυτος που προκειται να γραψει 😛
    Eπισης, δεν θα μπορουσα να κανω την κολωνα λευκη διοτι εκτος του οτι ηθελα να προστεθει χρωμα στο δρομο, η ιδεα μου εξ αρχης ηταν το παττερν να συμβολιζει τη ρουτινα και την καθημερινοτητα και τα σχεδια ή τα ταγκς απο πανω να την ανατρεπουν σε συμβολικο επιπεδο παλι. Συνοπτικα: η ελευθερη εκφραση που ανατρεπει το καταπιεστικο κλιμα του κεντρου.

    • Μάλιστα κατάλαβα, αλλά το pattern σου δε τα δείχνει όλα αυτά. Δεν έχω ξαναδεί ρουτίνα και καταπίεση σε έντονο πράσινο χρώμα, ούτε σε patten τύπου illusion. Διαβασα τα περί ουρανό και φύσης… Αν θες να βγάζει αυτό που λες, κάνε ένα παττερν που θα νιωθουν καλά να το «πατάνε» Θα στέκει σαν βάση αντί να αποπροσανατολίζει και θα υποννοεί αυτό που λείπει ουρανός και φύση.

      Νομίζω ότι το έχεις γεμίσει με «προβλήματα» γι αυτο και δε βγάζεις άκρη σχεδιαστικά. Το πρόβλημά σου είναι: Θεωρούν ασφυξία την ελέυθερη έκφραση. Σε αυτό διαφωνείς και θα σχεδίασεις κάτι ώστε να τους αλλάξεις γνώμη. Σωστά; Το ότι δεν έχει δέντρα είναι άλλο πρόβλημα που δε σχετίζεται άμεσα. Επικεντρώσου λοιπόν στο ένα πρόβλημα και απάντησε σ αυτό.

      Αν θέλεις να κάνεις ένα pattern και να σπάει, κάντο με συνοχή, αλλιώς θα μοιάζει με λάθος. Ποστάρω links να δεις τι εννοώ.

      • Το προβλημα ειναι οτι ο δρομος εχει ασφυκτικη ατμοσφαιρα, και σε πρωτη αναγνωση ενας απο τους λογους ειναι τα ταγκς και οι αφισες. Σε δευτερη αναγνωση, απο την οπτικη μου, τα πραγματικα προβληματα ειναι η ελλειψη χρωματος και αερα, που οφειλονται στο οτι δεν υπαρχει πρασινο και δεν φαινεται ευκολα ο ουρανος..
        Στη λυση μου προσπαθω να δωσω την ψευδαισθηση του πρασινου κλπ και ταυτοχρονα να δειξω οτι η ελευθερη εκφραση δεν ειναι προβλημα σε ενα πιο «αναλαφρο» περιβαλλον..

        Θα μπορουσα να το απλοποιησω, να πεταξω τα περι αφισων και υπογραφων και να κρατησω μονο το μοτιβο, αλλα τοτε παιζει να βγαινουν πολυ λιγες λεξεις στο οπισθοφυλλο 😛

      • ναι πρέπει να κρατήσεις ένα από τα 2. Για μένα έχει πιο ενδιαφέρον η ελευθερία έκφρασης από τον ουρανό και τη φύση. Όλοι ασχολούνται με τα δεντράκια ενώ στους καιρούς που ζούμε είναι πιο επικαιρο από ποτέ το θέμα της ελευθερίας της έκφρασης.

        Και αυτό ήταν και το ζητούμενο σε αυτή την άσκηση, να ξεκινήσετε από έναν χώρο και να το πάτε πιο πέρα (πχ πολιτική) επιστρέφοντας στον χώρο που θα θέσετε το statement σας.

        Επιλογή σου πιο προτιμάς, αρκεί να είναι 1 και όχι 2 προβλήματα, γιατί γι αυτό σου μπλέκεται η λύση.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s