BRIEF

Πώς µπορεί ένας σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας να επανεντάξει τα παραµεληµένα σηµεία µιας πόλης;

Οι φοιτητές καλούνται να επιλέξουν ένα βουβό αστικό σηµείο µε προοπτικές, που αν αναδειχθούν θα βελτιώσουν την εικόνα και ζωή της πόλης.

Σκοπός είναι µετά από έρευνα και ανάλυση του σηµείου να οριστεί ένα πρόβληµα στο οποίο θα απαντήσουν µε µια τεκµηριωµένη σχεδιαστική πρόταση που θα τοποθετηθεί µέσα στον ίδιο το χώρο.

 Χρησιµοποιούµε την πόλη ως πηγή αλλά και ως µέσο, ώστε να προκαλέσουµε τους πολίτες, σχολιάζοντας, προτείνοντας ή απλά αναδεικνύοντας πτυχές της υποκειµενικής µας πραγµατικότητας.

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να γνωρίσει στους φοιτητές µια άλλη διάσταση της γραφιστικής, όπου οι σχεδιαστικές προτάσεις δεν θα έχουν εµπορική, αλλά κοινωνική αξία, λαµβάνοντας υπόψην  το ιδεολογικό πλαίσιο που συνήθως παραµελείται και τις ανάγκες του πολίτη και του συνόλου.

Στόχος είναι να προκαλέσει τους φοιτητές να δράσουν σε συνθήκες που συνήθως δεν συναντάνε συντάσσοντας το δικό τους brief.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s